universal fjernbetjening + rf

Jeg skal have noget hjælp.
Her er min problem stilling.

Ved hjælp af en universal fjernbetjening med indbygget rf sender
(Philips RU885) vil jeg styre lyset i mit hus. Mit hus er opbygget med
kip tryk så der er et kip relæ til alle lampe steder monteret ude i
målertavlen.
der vil jeg så have monteret en rf reciver og relæboard som jeg kan
styre med denne fjernbetjening.
er der nogen der ved hvor jeg kan købe noget der er kombatibel med
denne fjernbetjening, eller er der nogen der kan bygge noget til mig.
Hvis der er nogen der kender til et ligende system vil jeg gerne høre
fra jer.
Da jeg ikke har købt denne fjernbetjening endnu, ville først lige høre
om det er helt hen i vejret min ide

Hilsen Søren

Site Timeline