Tricks ønskes.... på randen af off-topic... - Page 2

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

er
Jeg har en nabo. han kunne godt lide at spille højt. der er ikke noget så
dejligt som et skyde computer spil kl lort om natten. for fuld hammer.
det kulminerede med at jeg havde influenza og dermed meget kort lunte. jeg
bankede på hos ham og forklarede ham at hvis han ikke stoppede det så ville
jeg grille hans anlæg. derefter forklarede jeg ham hvad der ville ske hvis
han gjorde det igen. jeg ville pille ovnlågen af min microbølge ovn. sætte
den op af vægen og fyre den af. udstrålingen fra microbølge ovnen ville så
sandsynligvis grille alt elektronik det kom i nærheden af permanent.
derefter har der ikke været noget problem. og det er næsten et år siden nu.
så det kan lykkes.

[...]

Grille elektronik ? joh det er da meget muligt at der bliver induseret
en skadelig stroem i elektronik.
Men 2.45 GHz microboelger er skadelige for mennesker og dyr - noget af
det foerste der vil ske, er at dine oejne bliver kogt - permanent blind
eller syns forstyrelser. Saa :

GOER DET IKKE - DET ER PISSE FARLIGT

Opfordre heller ikke andre til at goere det - heller ikke selvom det var
for sjov.

/Peter

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

sætte

Der skal kun en kort puls på et par mS for at grille hans anlæg. Det er ikke
nok til at ødelægge glaslegmet i hans øjne. Men når klokken er bæ om natten
man ligger syg har det rigtigt skidt så siger man ikke den slags for sjov.
Det var dybt alvor. Og det er en løsning hvis man kan styre sin puls. og
begrænse sig til en enkelt puls.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

nu.

Du er sgu da ikke rigtig klog!

Claus

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Jeg har engang hørt om en lydkilde, som afgav en så dyb frekvens, at man
brækkede sig af det.
Derefter begynder ens indvolde at tage skade.
Og det bedste var, at man ikke kunne høre den, men kroppen reagerede på
den.

J.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

det er bare en myte og i virkligheden ka det slet ik lade sig gøre

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Det skal du ikke regne med.
Infralyd er meget skadeligt for kroppen.

J.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Kunne du ikke lige uddybe det lidt?  Mig bekendt bruges infralyd fra
tid til anden som speciel effekt i gyserfilm o.l.

--
Thomas Bjorn Andersen
                                                +++ATH

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Jeg ser aldrig gyserfilm, men mener at have læst om infralyd et sted.
Jeg prøver at finde det på Google.
Jeg vender tilbage senere.

J.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Http://www.infralyd.dk , her står der lidt om, hvad det betyder for
mange mennesker i Danmark.

Hvis lydtrykket bliver kraftigt nok, kan man tage skade.
Det er jeg overbevist om.

Jeg har søgt en del nu på Google, og emnet er så stort, at det nok ikke
bliver i dag, at jeg finder noget endegyldigt om skadeligheden af et
tilstrækkeligt lydtryk af infralyd.

J.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Jeg har i fysik set et forsøg hvor en massiv kugle (kan ikke huske
stoffet) bliver løftet i et plexiglasrør af intralyd.

Det bliver vistnok også brugt til at rive bygninger ned med? (Eller var
det bare en drøm...)

--
Venlig Hilsen
Michal

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Er det ikke nemmere at skyde manden med et haglgevær?
Eller måske bare sætte ild til lejligheden?

Claus

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Fed ide :-)

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Programmet Myth Busters har gennemhullet den myte ret så effektivt. Selv med
ultra lave frekvenser og mange tusinde watt virkede det ikke. Ej heller ved
hørbare svingninger.

Claus
--
Sælges: Yamaha SW1000XG
Yamaha high-end lydkort med indbyggede midilyde

Ja, jeg sad også lige og tænkte på Mythbusters. Det er lidt sygeligt
at han blev udsat for lydtryk så store, at hans syn blev sløret af
vibrationerne ;-)
Her er lidt mere om det:
http://www.meyersound.com.au/brownnote.shtm

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Du skal være en god nabo (underbo) , giv dem en lagkage, en rigtig stor en.
og gå så op med den til dem !

det skal bare være når de ikke er hjemme !
så stopper du den ind gennem brevsprækken :)

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

postkasser i opgangen :(

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Spørg de andre i egendommen hvad de siger til det. Man kan faktisk
godt med en dom tvangsflytte folk. Men der skal i ikke ud, for det
ender med blodtud :-). Hvis I, i egendommen (på nær din overbo) er
enige, så skal du lave en am kort/mellem bølgesender og lege lidt med
dit eget anlæg til du har hyl i højttalerne. Hvis naboerne er med dig
så beder du en nabo lytte til sit musik og så tester du. Når du har
ramt rigtigt, sikre du dig at rækkeviden ikke er meget mere end 8 - 10
meter. Så advarer du alle andre om at der nok kommer lidt mislyde ved
næste fest. Og når den så kommer og det varer for langt ud på natten.
Så prøver du din lille "kanon" af.
Det kræver lidt justeringer og det kræver især at andre er enige. For
det er sgismene tisse ulovligt :-). Men virker :-).
Det der sker er at forstærkeren op fanger signalet i parasit
komponenter i de reele komponenter og forstærker dette signal sammen
med musikken og afspiller det. Hvis du ikke har et kontrolleret indput
til din sender, vil det højst sandsynligt blive hyl eller hvid støj de
hører.
Hvis du har en selv eller kender nogen du kan låne fra, kan du også
bruge en radio-amatørs sender. De har det også med at kunne drille
hvis det bliver gjort rigtigt. Der skal du bare være aktiv hele tiden
:-(, lidt trist kl L(beep)T.

Mvh
  Klavs.

Re: Tricks ønskes.... på randen af off-topic...

Lyder meget fint, men det er nu mere råben, og banken i gulvet de laver, de
mange sidste fester har de selv leget stereo anlæg ved at råbe og skrige
deresmøgsange ude måske noget karokee ting noget :( og tror sku ikke de
regere på det, når ikke der er en forstærker med :(

Kasper

Site Timeline