Transformatorlakk?

Jeg sitter med en transformator der jeg forsøker å demontere festelabber
og bolter, men boltene er lakkert fast i hullene gjennom
transformatorblikket. Det er begrenset hvor mye "vellvilje" jeg våger
påtvinge den.

Noen gode forslag?

Re: Transformatorlakk?
Hej Harald

Smid det ud og køb et transformator kit.

--
Mvh Max

Re: Transformatorlakk?
Hej Harald

Overså at du kun ville fjerne boltene, varm dem op
med en STOR loddebolt, de burde kunne løsne dem.

--
Mvh Max

Re: Transformatorlakk?

Takk, det fungerte:
En liten rist i stekepannen, trafoen på risten, vaten i pannen, og så
varme. Boltene løsnet da trafoen var "kokt".