Til En B & O Ekspert :-)

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om B&O´s Bord fjernbetjnings modeller
Beo 5 og 6.
På hvilke punkter er de lig hinanden og hvad kan den nye 6ér af App´s som
5éren ikke kunne/kan
Da der jo er kommet en ny til knap Kr. 5000.- Så kan 5éren jo nok erhverves
til rimelige penge, men er den ca Kr 1500 værd ? Dens muligheder taget i
betragnning, eller er den nye bare det eneste rigtige?

Mvh Den nærrige nysgrrige

ps. har tilladt mig at slå denne news op i dk.teknik.elektronik,
dk.teknik.lyd  sorry

Re: Til En B & O Ekspert :-)

Hej!
PrF8%v at kigge her, hvis du ikke kan finde noget sE5% spF8%rg. PrF8%v evt =
at
finde Peter Pan i forumet han er B&O eksperten ogsE5% i de nyere
modeller
Det er her: HIFI4ALL.DK Forum : Vintage

BF8%rge

Re: Til En B & O Ekspert :-)

Beo6 har f.eks. indbygget WI-FI, det har den gamle Beo5 ikke.
Hvor meget det så reelt kan bruges til i øjeblikket ved jeg ikke, men det
det kunne åbne for en hel del muligheder på sigt.

Site Timeline