Tegne program til el diagram

Jeg søger et tegneprogram til at tegne el diagrammer med. Hvad kan i
anbefale ?

Det skal ikke være voldsomt avanceret, da opgaven ikke er så kompliceret.
Jeg skal bare ha lavet et diagram over ledningsnettet i min gamle Willys
Jeep.

Håber der er nogen der vil dele ud af deres erfaringer.

/Grønne

Re: Tegne program til el diagram
PC schematic, som udleveres gratis på landet Tekniske el-uddannelser

--
Calle.

Re: Tegne program til el diagram

Dia. Er oprindeligt lavet til *nix men er porteret til windows og kører
fint. Med det kan du lave alverdens slags diagrammer.

Du henter:
http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/dia-installer/dia-0.92.2-1-setup.zip

unzipper og kører setupfilen.

Screenshots osv. finder du her: