Talemodul som byggeset?

Hejsa.

Nogle der kender et sted hvor man kan købe et talemodul som byggeset, altser
en enhed hvor man kan optage en meddelse på ca 15-20sek. eller deromkring,
og derefter afspille den.. de kan købes mange steder færdige.. men kan ikke
finde den som byggeset. syntes jeg har været igennem de forskellige steder..

Nogle der kan hjælpe?

Mvh Brian

Re: Talemodul som byggeset?

Tænker du på noget a'la en Brinck'o'fon ?

http://www.brinck.dk/byggesaet/br742.asp

--
Jan_stevns

Re: Talemodul som byggeset?

Den kunne faktisk være fin til en hunde emulator, til når huset er helt tomt
:)

Kasper

Re: Talemodul som byggeset?

Hej Brian.

Jeg har et byggesE6%t som er samlet og det virker.. Er du interesseret
sE5% vil jeg lige finde noget frem om det!

Det skal ikke koste alverden...

/Lars

Re: Talemodul som byggeset?
Køb TDCs bilige digitale telefonsvarer det er faktisk billigere end at
bygge en selv og så virker den og har noget længere hukommelse.
Mvh. KE Kofod.

Site Timeline