Svejseværk.

Fandt denne på nettet:

http://www3.telus.net/public/a5a26316/TIG_Welder.html

Er der nogen der har kendskab til andre lignende konstruktioner der kan
findes på nettet?
Lige den der ser intr. ud, da det hele er der, modsat andre jeg har fundet.
Der er dog visse dunkle punkter.
Det besværligste er at der ikke er nogen komponentplacering.
Jeg kunne også have lyst til at modificere printudlægget.
Mest for at slippe for alle gennempleteringerne, der skal laves med
monteringstråd.
Kan heller ikke se hvordan den skal kalibreres.
Der bliver btw. brugt en 100A strøm-sensor til 180A, underligt....

Nu vil de fleste jo nok sige at jeg bare skal spørge forfatteren efter det
jeg mangler.
Det er forsøgt, med negativt udfald :-(
Har dog fået at vide at flere har bygget den med uProc. styring.
Han kunne heller ikke oplyse noget om dette.

Nogen der har forslag?
Skal den 'rentegnes'?
Er det en sag for en PIC?
Eller hvad?