strømforsyning 0-15v 3-4amp

"Brian Lund" skrev i en meddelelse news:dnp5lc$95f$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

lm350 og lm338 ser fine ud så dem vil jeg gå lidt videre med så tak for den :-) ska bare lige ha min hjerne til at forstå de diagrammer inden jeg går igang...

mvh klaus

Reply to
K.H

I praksis er problemet ikke så stort, vel at mærke hvis man holder sig til rør fra samme fabrikant. Der kan sagtens være forskel på et par hundrede mA, men man skal så bare lade være med at blande rørene. Ellers så skulle problemet vel være løst med nogle fede zenere parallelt med hvert rør, 1N53xx'ere koster jo kun et par kroner.

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Du mener én forsyning til to rør, gange to? (Altså ingen forbindelse mellem de to kredsløb).

Det skulle der ikke være nogen problemer med! :)

Brian

Reply to
Brian Lund