Starmix

Hej Gruppe
En fabriksny (har aldrig været taget i brug) Starmix støvsuger Type IS.
Model ARD-1425 DK starter op, men slukker øjeblikkelig igen.
Har nogen et tip til hvor fejlen kan ligge? Jeg har hentet manualen på
nettet, men den giver ingen løsning.
Mvh/Leif B.

Re: Starmix
Hej Leif

Hvorfor poster du samme spørgsmål igen ?

Max

Re: Starmix

"Max"  skrev i meddelelsen

Hej Leif

Hvorfor poster du samme spřrgsmĺl igen ?

Max

Re: Starmix
Hej

Jeg kan ikke svare korrekt på dit spørgsmål eftersom at
du svare forkert ved at lade signaturadskilleren stå.
Din mailer må også være sat forkert op da der
optræder mærkelige tegn i dit svar.

Hvis den vandsensor skal resettes, ja så står det
nok i manualen, hvis ikke, ja så kan kredsløbet
jo være blevet defekt eller også må du søge efter
en anden fejl, der er jo mange muligheder, motor,
kontakter, forbindelser og så vidre.

--
mvh Max

Re: Starmix

Det med at skrive i signaturen har vist ikke så meget med opsætning at
gøre, men enten uvidenhed eller dovenskab.

Hvis OP's støvsuger er forbriksny, ville jeg da reklamere til
forretningen den er købt i. Eller den har måske været pakket væk i mere
end to år siden købet?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Starmix

OP skrev i den tidligere oprettede tråd om samme emne at støvsugeren var
købt på auktion. Varer købt på auktion har desværre også nogle trælse
betingelser (mao. ingen returret, samt fralæggelse af ethvert ansvar mv).

Jeg tror også det er derfor OP har postet i denne gruppe, da han ikke har
ret meget at tabe ved at prøve en reparation selv.

@OP:
Mit eneste indspark til fejlbeskrivelsen er at hvis støvsugeren har
automatisk tænding når tilsluttet udstyr tændes, så har jeg oplevet at
støvsugeren starter meget kortvarigt når knappen trykkes på automatisk
tænding.
Har du prøvet at tilslutte en rystepudser, lampe eller andet 230V udstyr
til støvsugeren, og tænde udstyret imens den er på automatisk?

/Mikael
--
Mit domæne er tuxpower, så fjern det overflødige

Re: Starmix

Hvis auktionsholder er erhvervsdrivende, har køber reklamationsret iht.
købeloven.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Starmix
On Sat, 5 May 2012 17:53:04 +0200, "Erik Olsen"

Har du læst Købelovens § 48 ?
Sker salg ved auktion, kan køberen ikke påberåbe sig, at genstanden
lider af nogen mangel, medmindre genstanden ikke svarer til den
betegnelse, under hvilken den er solgt, eller sælgeren har handlet
svigagtigt.
Hvad her er foreskrevet, gælder dog ikke, når en handlende sælger sine
varer ved auktion.

/Hans

Site Timeline