Specielt SUB-D stik

Hej eksperter.

Jeg har et subD 9pol hunstik hvor der, ikke overraskende, skal et hanstik i.

Problemmet er at der kun er 2,5 mm fra "enden" af stikket over til nogle
andre komponenter.

Jeg har selv med held lavet et lille print med 9 ben placeret lige så det
kan stikkes ind i sub-d stikket.

Sådan:

__|_|_|_|_|_|_|_|_|__

Den vandrette streg er printplade og de lodrette er pins.

Er der nogen der ved om man kan købe sådan noget lignende færdiglavet ??

Mvh
Anders

Re: Specielt SUB-D stik

Altså noget lignende det her?
http://www.gtk.co.uk/pcb_connectors/d-sub/dsubra3.htm

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Specielt SUB-D stik
Tæt på. Den er bare 1 mm for tyk :-(

Det jeg tænkte på, og selv har stumlet sammen, var egentligt bare en
printplade med 9 pins.
|   o o o o o   |
|    o o o o     |

På "tegningen" kan man så bare ikke se at der er baner tilknyttet alle 9
pins, det er fordi banerne er på bagsiden ;-)

Kan det købes eller skal jeg selv lave det ?

Mvh
Anders