Spænding fra 4 AAA batterier?

Jeg har en lille eleltronik dims som bruger 4 1,5 V AAA batterier.

Men den bruger batterierne temmeligt hurtigt, så jeg var i
rodekasserne for at kigge efter en strømforsyning der kunne bruges
istedet.

Jeg fandt en med output på: 5 V /  400mA / 2 VA

Den har den ønskede virkning, dimsen virker igen :o)

Nu er det så jeg vil høre om nogen kan sige mig,om det i længden vil
give problemer.

Ganske enkelt om enten dims eller strømforsyning kan "stå af" eller er
matchen ok.

På forhånd tak.

DMJ.

mail: riddle*remove*@tele2adsl.dk

Re: Spænding fra 4 AAA batterier?
Hej DMJ

kombinationen er helt fin og bør ikke give problemer for nogle af delene.