Spørgsmål til Philips LX9000r/29S

Min Fatter købte sådan en for 2½ år siden.

For 3mdr siden begyndte den med ikke at ville tage noge cd'er.

Han sendte den ind til Rep. ved den lokale forhandler, hvor maskinen er
blevet købt.

Efter en uge fik han at vide at det var laser hovede der var defekt og den
kunne ikke skaffes mere.

Så nu står han med en ubrugelige maskine, som i sin tid kostede mange penge.

Han har tage den hjem igen og spurgt mig om det egenlig kunne passe at man
ikke kan skaffe
en laser hovede til den og må nok i den hensende erkende at det ved jeg
ikke.

Jeg er ikke i tvivl om at det nok er laser hovedet der er defekt.

Nogle der kan bekræfte om det er rigtig at hovedet ikke kan skaffes.?

Hvis den kan skaffes, hvor kan man så henvende sig.:)

Evt. nogle i gruppen der har en liggende.?

Mvh
Robert

Re: Spørgsmål til Philips LX9000r/29S
On Fri, 8 Jun 2007 09:11:55 +0200, "Robert Larsen"

Det er udgået, men der findes tilsyneladende en meget dyr
ombytningsordning.

Jeg ville henvende mig til PCC
http://www.feedback.philips.com/dedicated/globalcareer/?country=DK&language=dk
- alternativt finde deres tlf. i DK og brokke mig højlydt.

Site Timeline