Spørgsmål.....

Nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har brug for tegninger og diagrammer over en Robot Styring der skal
kunne køre via PC'en til at styre en robot..

Kan jeg finde tegninger og software på nettet nogensteder.. har ikke fundet
noget endu. Det kunne jo være der var nogen af jeg der kendte et sted jeg
kunne finde disse ting..

Skal kunne styre mindst 3 bipolare stepmotorere, gerne flere hvis
nødvendigt.... Og softwaren skal kunne fungere på x,y,z akserne...

KM

Re: Spørgsmål.....

fundet

Hej KM

Så har du dælme ikke søgt på nettet - ikke for at være sarkastisk, men
www.google.dk gav over 1200 resultater på "Robot styring" og da jeg snævrede
det ind til "Robot styring diagram" gav den 60 resultater. Mon ikke du
skulle tage et lille kursus i søgning på nettet?
En lille god ting at vide; der er flere der taler engelsk end dansk på
nettet - så prøv også at søge på engelske ord.

For ikke at være en r.. med øre pillede jeg lige dette link ud:
http://www.reblag.dk/robot/robotkonstruktion.pdf
der står lidt generalt om styringselektronink mm. af robotter.

Mvh
//zigge

Site Timeline