SONY Radio modtager

Jeg har en ældre Sony radiomodtager. Fra den gang de ikke var indbygget i
forstærkeren... Mit problem er at når  jeg nu koder kanaler ind, og har den
slukket et stykke tid, så har skidtet glemt/reset alle kanalerne når man
tænder igen... hvad kan gøres... eller er det reperation, og kan det betale
sig ??

på forhånd tak...

Re: SONY Radio modtager

Hvad mener du med "fra før..."

Du har noget så luksoriøst som en tuner ved hånden !

Åbne den og kig efter et lille batteri....

Re: SONY Radio modtager
et batteri... er det det hele ??

men er det til at finde ud af uden at have en teknikker uddannelse bag sig ?

betale

Re: SONY Radio modtager

Det kan det nemt være.

Tjah, jeg er "kun" elektronikmekainer - jeg har spottet mange af den
slags :-)

Har du mulighed for at tage et godt billede af indmaden ?

Re: SONY Radio modtager
uha.. et billede...  desværre er jeg i sommerhus i disse uger, men jeg vil
poste igen senere på måneden med et billede.
Så håber jeg du fanger min post  :)

men tak ellers...

sig ?

Re: SONY Radio modtager

Okay, du poster et indlæg her i gruppen og billedet i dk.binaer med
henvisning til denne gruppe.

Poster du her gør jeg :-)