små trykknapper med bogstaver?

Nogen som har en ide om hvor jeg kan finde små trykknapper med bogstaver?

Jeg skal nemlig have lavet mig mit eget lille keyboard, og skal derfor bruge
små knapper som har et påtrykt bogstav på toppen...

/Jonas

Re: små trykknapper med bogstaver?

bruge

Du går til en gravør og får graveret tegnene i tasterne, men det bliver
dyrt, både for knapper og gravering.

Led ved firmaer som RS, Farnell og Elfa, måske har de noget færdigt du kan
bruge.

Links: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: små trykknapper med bogstaver?
bruge

Hvad med at slagte et almindeligt PC-tastatur?

-Lars

Re: små trykknapper med bogstaver?
Hej Jonas

bruge

Du kan hos f.eks. RS købe et PC tastatur der kun måler 18x9 cm, men det
koster over 2000 kr., men så er det også både vandal sikker og vandtæt.

En løsning er små svitche til 6x6 mm. eller 12x12mm. tryk. Selve svitchen
koster et par kroner og det gør trykknappen også. Så skal du have dem
graveret, det koster også et par kroner pr. knap.

Men måske skulle du specificer lidt nærmere hvad dine krav er.

Mvh Max

Re: små trykknapper med bogstaver?
SNIP

Hej Max

Min krav er at jeg skal have noget der ligner en masse små knapper inde for
7x11 cm dog kan jeg godt strække længden noget mere, til måske 7x18 cm Men
hvor kan jeg finde de svitche du nævner og kan de bruges som en trykknap, de
6x6 lyd interessante.. Hvem kan gravere dem?

Det skal som sagt bruges til et mini tastur som skal bruges til navigation
og såen i en bil...

MVH
Jonas

Re: små trykknapper med bogstaver?
Hej Jonas

de

Prøv at gå ind på http://www.rsonline.dk/ og søg på

Commercial tactile keyboard switches

Så dukker du op i massevis.

Jeg får graveret hos et firma der vidst hedder Sønderborg flagfabrik, men
jeg vender tilbage med data på dem mandag når jeg har været på job.

Mvh Max

Re: små trykknapper med bogstaver?
Hej Jonas

Firmaet hedder
Dybbøl Flag og Skiltedesign
Tlf: 74420093
Sjællandsgade 22
6400 Sønderborg

Mvh Max

Re: små trykknapper med bogstaver?
bruge

Man kunne en overgang købe et lille SMS keyboard til Ericsson mobiler. Måske
et sådant kunne bruges hvis man kan finde ud af at dekode det?

/Henrik

Site Timeline