Scandyna 2400 diagram

Er der nogle der har et diagram over en gammel scandyna 2400
forstE6%rker. Har et forstE6%rker modul som jeg har lovet at kikke pE5% men
mangler bla. info om tomgangsstrF8%m.

Re: Scandyna 2400 diagram
Hej ?

Herregud, køre der stadigvæk sådan en mikserpult ? Jeg sled selv en
op i tidernes morgen :)
Tomgangsstrømmen skal være omkring 30 mA, eller 20-25 mV over
de to emittermodstande.

Jeg har vel en 10-12 sider kopieret fra servicevejledningen, mail mig en
postadresse, så kan jeg sende dem til dig, jeg kan også scanne dem
og maile dem.

Re: Scandyna 2400 diagram
 men

Tak.
Ja det er en gammel sag min svorger har men det var hans fF8%rste radio
som han selv kF8%bte. Det er nok ligesom jeg har det med gamle hjemme
computer... En masse gode minder :-)

Site Timeline