Scandyna 2400 diagram/manual

Hej! Har i dag erhvervet 1 stk Scandyna 2400 og vil nu gerne igang med en restarering. S=F8ger derfor et diagram. Hvem kan og vil hj=E6lpe?

M.v.h.

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

Hej Børge

Havde selv sådan en for 30 år siden, har repareret den flere gange, men har smidt den ud. Servicemanualen jeg havde har jeg også smidt ud for år tilbage, men jeg har sendt kopier flere rundt omkring, bl.a. via usenet, så det må være til at finde igen. Men hvad fejler den, det er jo en simpel ting der ikke er det store i at fikse.

--
Mvh

en

net,

simpel

Hej Max! Ved endnu ikke hvad der er galt med den, den er helt d=F8d, sikringerne er OK.

M.v.h.

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

men

senet,

en simpel

Har modtaget en manual f. Scan-Dyna 2400

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

Den lørdag den 21. april 2012 21.50.59 UTC+2 skrev Børge Larsen:

Hej, Jeg mangler også en manual til en Scan-Dyna. Skal nemlig have koblet en p ladespiller til, og mangler derfor en, så jeg kan se hvilke stik der er t il hvad.

pft. Helle

Reply to
hellemelgaardgregersen

Hej

Prøv dig da frem, det er jo ikke nogen særlig svær opgave.

--
Mvh

Den mandag den 19. november 2012 15.52.15 UTC+1 skrev hellemelgaa...@gmail. com:

pladespiller til, og mangler derfor en, så jeg kan se hvilke stik der er til hvad.

Hej Helle! Nu er det ikke en bruger manual jeg har, men en servicemanual. Så hvis du forstår at læse et diagram? Så sender jeg gerne en kopi. Send en mail.

M.v.h.

Børge

Reply to
Børge Larsen

"Børge Larsen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Den mandag den 19. november 2012 15.52.15 UTC+1 skrev snipped-for-privacy@gmail.com:

[...]

Måske er der også hjælp at hente her:

Og evt. reservedele her:

Mvh, Leif

Reply to
Leif

m. Er der en der kan maile det til mig. Pft Tonny

Reply to
Tonny Jensen

"Tonny Jensen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

der kan maile det til mig. Pft Tonny