S-video og NAD

Jeg har en NAD T 752 surround forstærker og en Dell laptop.

Jeg har et kabel fra s-video out på laptopen til s-video in på forstærkeren.

Men billedet ruller og farverne flimre rundt.

Hvis jeg i stedet forbinder laptopen til s-video in på min video, og looper
signalet i gennem den, er billedet fint.

Nogen forklaring ?, er s-video ikke altid det samme ?, har jeg brug for at
tilpasse signalet ?

I øvrigt valgte NAD'en at skrue op for lyden i går, fra ganske sagte -52 dB
i displayet til -12dB.

Ingen var i nærheden af apparatet, eller fjernbetjeningen.

Er der nogen som kan give en forklaring på hvordan det kan forekomme ?

Mvh Tom

Site Timeline