Søger billig forhandler af Terminal Blocks

http://dk.farnell.com/productimages/farnell/standard/42249405.jpg

2 polede og 3 polede koster henholdsvis 10,65 og 14,19 kr. stk.
Det er ret heftigt, da jeg skal bruge en del.
Og selv om jeg køber over 250 stk. koster de stadig 6,80 og 9,02 kr. stk.

Hvis nogen kender en fohandler, der kan sælge dem til en maxpris på ca. 5-6
kr. vil det gøre mig vildt glad :-)

Ellers er forslag til andre typer også velkomne, da jeg ikke har set ret
mange af denne type nogle steder.

De må ikke være højere, da de skal monteres i et metalhus, hvor de er i max
højde i forvejen.
Monteringsskruerne må dog gerne være mindre, men er underordnet, så længe de
monteres oppefra og ikke vertikalt eller på skrå.

Carsten

Re: Søger billig forhandler af Terminal Blocks

Kan du ikke bruge kronmuffer ?

eks.
http://www.thansen.dk/product.asp?c68%3568478&n46%9331449&pn74%7759600

\Lars

Re: Søger billig forhandler af Terminal Blocks
Desværre ikke, da monteringen skal foregå oppefra.
Stikkene skal nemlig støbes fast (som i eks:)
http://upitfree.com/v2/out.php/i512_proto.jpg

Re: Søger billig forhandler af Terminal Blocks
Hej Carsten

Den slags plejer jeg at købe ved http://www.weco.ca /
hvem der sælge i DK nu ved jeg ikke, tidligere
var det Rudolph Schmidt.

Mvh Max

Re: Søger billig forhandler af Terminal Blocks
Dansk distributør:

      Denmark, International

      Sale Representative
      Svend K. Christensen