S: Gamle rør 4 stk (motiveret af anden tråd her i gruppen)

motiveret af anden tråd her i gruppen
øjner jeg nu chancen for lidt gysser :)

2 stk Brown Boveri DQ2 (866)
http://www.oneillselectronicmuseum.com/largephotos/tubes/blue/blue15.jpg
sokkel på det ene rør er lidt løs, aner ikke om det betyder noget
50 kr +pp

2 stk Philips TB2.5 /400
http://www.tubecollector.org/tb2-5-400.htm
200 kr +pp

de 4 rør kan også byttes lige over for en Rumklangsfjeder
som jeg mangler helt vildt meget :)

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen

Ehh, hvordan? Du bør under alle omstændigheder benytte det korrekte forum:

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: S: Gamle rør 4 stk (motiveret af anden tråd her i gruppen)

Der var du godt nok hurtig ,
har ikke engang set mit svar (til mig selv) :)
fejl post..... har slettet

--

Helt ok :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Gamle rør 4 stk (motiveret af anden tråd her i gruppen)

Sorry ....kom til at poste forkert
medd slettet

--
                    Venlig Hilsen