S: Diagram Comodore 94

Jeg har et komplet diagram (kopi) for Comodore 64.
Kr. 50,00 incl. porto

Børge

Re: S: Diagram Comodore 94

Byder 2 skumbabaner incl porto.

(hint, denne grupper hører ikke under markeds hierakiet)

Re: Diagram Comodore 94
http://www.google.dk/search?hl=da&q=commodore+64+schematics&meta=

Re: Diagram Comodore 94

Der er osse bare folk der lugter penge alle vegne.

Jeg har diagrammerne, og vil gratis sende dem til enhver, der måtte ønske
dem.

mvh Ebbe

( og som Klaus D. ganske rigtigt, så er dette ikke en markedsgruppe)

Re: S: Diagram Comodore 94

0,- er her med budt.

http://www.google.com/search?q=commodore+64+schematic

Re: Diagram Comodore 94

Sandelig ikke for at få penge ud af folk. Jeg vidste ikke at den var
tilgængelig på nettet. Og tænkte at nogen måske var interesseret. Jeg
skrotter mine kopier.
%= kr. er vel ikke formeget i porto og en køretur til posthuset.

Børge

Re: Diagram Comodore 94
Hej Børge

Jeg ved ikke rigtig, det sidste diagram jeg havde sendte jeg sammen
med en C64, et diskdrev, en del bøger og spil til en der ville have det,
og jeg betalte gladeligt portoen bare for ikke at skulle emide det ud.

Re: Diagram Comodore 94

Ja det er noget underligt noget !!
Jeg gav 5995 Kr for min 64'er " back then"
og 3995 for et 1541 drev , men så kunne man også
klippe hul i singel side floppyer ,så begge sider kunne bruges :o)
De siger det var "The good old days" f...

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Diagram Comodore 94
Hej Michael

Jeg startede med en VIC20, og jeg har heldigvis glemt
hvad den kostede. Men den køre forøvrigt stadigvæk,
den står et sted og afkoder morsesignaler og det klare
den jo fint.

Ja intet har gjort så meget for de gode gamle dage som
en dårlig hukommelse.

Re: Diagram Comodore 94

Der er 3.5 kilobyte hukommelse i en standard VIC-20 :)

-Mikkel

Site Timeline