Rep. af fladskærm i Århus

Hvor får man en sådan repareret til billig penge i Århus området ?

Mvh
KS

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Skriv lige hvilken model og hvad fejlen er.

Mvh
RenE9%
Lystrup

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Skriv lige hvilken model og hvad fejlen er.

Mvh
René
Lystrup

Hej René

Det er en 22" ViewSonic og den opfører sig mærkeligt i forbindelse med
knappen til ON/OFF

Den lyser blå, når strøm sættes til, så bliver den lidt svagere for til
sidst at gå helt ud.

Der kommer aldrig noget frem på skærmen

Mvh
keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Enten dødt processorboardd, elelr strømforsyning. Koster i omegnen af
1500 kr at få repareret.

Re: Rep. af fladskærm i Århus
Yes, Klaus ved alt!!

MVH Lars Arup

Re: Rep. af fladskærm i Århus

En del.

Og at man lige så godt kan herpe sådan en ud, når der er sådanne fejl
på den.

Re: Rep. af fladskærm i Århus
Hej Lars

Og du ved åbenbart slet ingen ting, ikke engang
hvordan man citere korrekt.

Max

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Jeps - Han er en gammel rotte inden for elektronik, nyt som gammelt.

Og jeg giver ham ret i at medmindre man er hjemmefusker med en vis
erfaring der kan finde f.eks en defekt elektrolyt-kondensator eller en
ledning der er hoppet af, eller kender nogen der kan, så kan det ikke
betale sig at reparere på sådan en skærm. En ny kan fås for det samme
som Klaus' estimat.

/Lars

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Hey, er det en widescreen? Jeg mangler et par lysrør til en 22 tommer wide
Samsung!

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Rep. af fladskærm i Århus
Ja det er det, men det skal liiiige ha' en chance for at blive repareret !
- det er 3 dage over garantien !

Mvh KS

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Årh, nitte. Og typisk! Håber de forbarmer sig og rep'er/bytter den. :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Rep. af fladskærm i Århus
Men tilbage til det, jeg oprindelig efterlyste - en billig reparation i
Århus-området ?

Mvh

Re: Rep. af fladskærm i Århus
--SNIP--
http://elektronik-lavpris.dk/reparationer.php

C. Nielsen

Re: Rep. af fladskærm i Århus

Jeg fornemmer gribbene flokkes om et døende apparat :-)
-god weekend,