RECS80 vs. RC5 og lidt mere specifikke spørgsmål til relaterede IC'er?

Hej.

Lidt grøn - hvad er hvad og hvad er forskellen? :)

Jeg har en SAA3008, som kan sende en masse IR-koder ud i luften.

Jeg sidder derudover med to dekoder-kredse; TDA3048 og SAA3049 ...

TDA3048 filtrerer og forstærker et opsamlet signal fra en fotodiode,
demodulerer og spytter koden ud, serielt i TTL-niveauer.

SAA3049 ser ud til "blot" at opsamle, demodulere, dekode og spytte
koden ud, parallelt. Forstærkning og filtrering skal man selv klare.

Hvis man er lidt doven tager man TDA3048.

Nu til spørgsmålet! :

Har i nogle ideer til hvad man gør, hvis man stadig er doven og gerne
vil have den, vha. TDA3048, modtagne kode, parallelt istedet for
serielt ?

Findes der evt. en kreds, der gider gøre det? :)

/Henrik

Site Timeline