Re: nokia bilmonterings sæt

Davs Claus

De skulle gerne kunne sætte et stik i så du kan montere dDeres telefon til
en computer (Data) via et RS 232 forbindelse. Den gamle musse stik.

Brug dette udtag, så vil De have lyd ud af højtallerne i bilen.

Hvis du skal bruge en line ind, og De evt har båndoptager i radioen, kan man
købe sådanne bånd med et stykke ledning til som kan tilkobles Deres hvad De
nu skal havde koblet til

Med venlig hilsen     Thias Russell

Re: nokia bilmonterings sæt
Davs Claus.

Jamen det var så lidt.  Jeg har selv en 7110, en kanon mobil telefon til at
lave data overførelse med.

Med venlig hilsen     Thias Russell

Re: nokia bilmonterings =?iso-8859-1?Q?s=E6t?=

8100 ?

Dårlig forbindelse op mod batteri, rens polerne.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: nokia bilmonterings sæt
Davs Klaus.

Jeg kan kun give Klaus ret det er dårlig forbindelse op til batteriet.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Site Timeline