Re: Keyboard...

prøv med et tastatur fra fx:

logitech,microsoft,ibm det er kvalitet

ellers vil et trådløs tastatur løse dit problem uden problemer.

vedr det med forlænger kablerne har jeg set samme problem med billige tastaturer

når du køber kabler bør man gå efter roline kabler gælder også usb kabler

Re: Keyboard...

bare

Mit batteriskift i trådløs keyboard og mus strækker sig til 2-3 gange om
året, på et sæt logitech.

det

Du kan jo starte med at trække modtageren´ud af skabet og placere den lidt
tættere på. Kan du evt finde en modtager med USB, gør de det hele lidt
lettere.

Skærmede kabler hjælper lidt, men ikke altid nok, dit problem er afstanden.
og eventuelle kabler der ligger parallelt med forlængerkablet.

støj

Glem det, det hjælper ikk en hat.

Klaus

Re: Keyboard...
Ellers skulle du købe dig en "PS/2 booster" f.eks. hos DanBit eller Dakota.
Så kan trække keyboard Mus og også skærm -kabler op til 2km...

Mvh Henrik

videre
det
afstanden.

Re: Keyboard...

Nej, tak, hvad skulle jeg bruge den til ?

det er Modelbane Europas hjemmeside