Re: Fotoprint.

se pE5%                   reichelt.de
hvis du er oppe pE5% 10 stk sE5% kan porto let dE6%kkes ..
jeg mener at prisen er langt under dk.. og det er mE6%rkevarer
bungard  proma..
jeg kF8%ber kun hos dem ,nu, og det er god kvalitet, MED sidste
salgsdato pE5% det meste.
alex

Re: Fotoprint.

Sidst jeg læste reichelts handelsbetingelser skulle man købe for mindst
150 euro, men det er måske ændret?

Tomas

Re: Fotoprint.

Så vidt jeg kunne læse, er mindstekøbet 10 euro.
Forsendelse er 19 euro, indtil 10 kg, til Danmark.

Volger

Re: Fotoprint.

Tak for info til alle vedr. handel i tysk butik.
Mit tyske er ikke hvad det burde være, så jeg må lige sætte bedre tid af til
at gennemgå deres side.
Og derfor kan jeg ikke på stående fod sige om det er godt eller dårligt.
Men priserne er da tiltalende, hvis det holder vand hvad Alex skriver.
Så jeg vil da helt klart prøve at bruge noget tid til at se tingene igennem.

Mvh. Allan

Re: Fotoprint.

Watterott
http://www.watterott.com/de/Leiterplatten/Basismaterial

Ingen mindstebeløb og normalt 7€ til DK

CF

Re: Fotoprint.

Jo tak det var da en noget mere fornuftig pris.
Tak for info.

Allan

Site Timeline