Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)

Er der nogen der ved om man kan finde Schematics delen til Autotrax nogen
steder, Autotrax har jo godt 10 år på bagen, men virker genialt godt, nu
kunne jeg bare godt tænke mig en schematics editor nu hvor jeg vil igang med
lidt større konstruktioner.

mvh Steffen

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
HejSteffen

Jeg hentede engang en fuld fungerende pakke her

http://www.autotraxeda.com /

Jeg ved ikke om demoen stadigvæk er fuld funktionsdygtig.

Mvh Max

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)

Det er et hæderligt program, men ikke Protel Autotrax

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
Har Autotrax + Scematic til DOS
Noget du kan bruge ?

/ Qbic

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)

Yep det lyder godt

Mail mig på s.h.schmidt(a)danfoss.dk

-Steffen

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)

Kunne også godt bruge det.

Kan vi finde ud af det ?

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
Skriv lige en mail Poul, jeg husker ikke din :-).

Har i fE5%et en kopikopi ?

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)

Mail er poul snipped-for-privacy@hotmail.com

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
Hvis du selv gider rode med lidt setup sE5% kan du da godt fE5% den.

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
Hvis du selv gider rode med lidt setup så kan du da godt få den.

Ja det gider jeg da

-Steffen

Re: Protel Schematics i gammel version (som Autotrax)
Leder stadigvæk i mine gemmer efter programmet, vender tilbage med
svar hvornår jeg finder det...

/ Niels