prosonic remote

er der et andet mærke der kan bruges som remote til et prosonic tv jeg har
prøvet med en phillips remote det virker ikke ?

Re: prosonic remote

At smutte ned i Aldi og købe en af de der universal fjernbetjeninger....

Martin O Nielsen

Re: prosonic remote

har

Den er faktisk rigtig god til prisen.

--
mvh/rg. Christian
Re: prosonic remote

jeg skal bare vide hvilken remote af et mere kendt mærke der kan bruges til
mit prosonic tv fordi jeg vil bruge min nokia 7650 mobil tlf som universal
fjernbetjening. og jeg mangler bare remote koden til mit tv som er et
prosonic og den kan jeg ikke finde nogle steder ;-(

Site Timeline