Print på krympeflex

Hej gruppe.

Jeg skal have opmærket en del ledninger, go mangler i den forbindelse en
printer, der kan printe på krympeflex, som jeg efterfælgende kan varme
fast på ledningerne.

Men hvad findes der på markedet til fornuftige priser ?

Hvad skal jeg kigge efter ?

--
Benny

Re: Print på krympeflex

Jeg har ofte brugt almindelige labels, ogt sat det ind under
gennemsigtig krymp. Og det virker fint

Bo //

Re: Print på krympeflex

Ikke særligt meget.

Vi har lavet en del prøvetryk for forksllige firmaer. Du skal have en
speciel flex (så vidt jeg husker) og så printe med en folie.

Har vidst et par prøver ovre i garagen......

 Min egen hjemmeside nu snart med nyt domæne http://www.moppe.dk
Re: Print på krympeflex
Hej Benny

Brady laver noget, men det er ikke til fornuftige priser.

http://www.bradynordic.com/product.aspx?ActiveGroup71 %

Hellerman laver også noget

http://www.hellermanntyton.dk/shrinktrak

man der findes også billigere løsninger

http://www.cattens.dk/index.php?cPath36 %

Re: Print på krympeflex

Jeg faldt lige over disse smarte kabel-labels, som kan printes på en
standard laserprinter, og kunne huske dit spørgsmål

http://www.labelhouse.eu/catalog/Kabelmaerker.html

Re: Print på krympeflex

Jeg kan varmt anbefale den her:
http://www.bradyid.com/idxpert

Der findes et hav af forskellige labels til den, samt
det funger uden problemer, der er alt fra wraparounds til dymo
til normal flex på ruller.

vi har en 4-5 stykker i firmaet af dem.

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Print på krympeflex

Fint nok, men det det kræver en speciel Brady-printer til ca. $450
Det smarte med dem jeg linkede til er at de kan printes på en standard
laser-printer, som sikkert står på kontoret i forvejen.

Site Timeline