Philips 32PW6322 gået - igen!

Jeg har læst en del af de tidligere indlæg om Philips fjernsyn, og især PSU
problemer... Mit 323PW6322 stod af her til aften. Det skal vel en tur til
rep, men det, der irriterer mig, er at det samme skete for præcis 2 år
siden, og jeg fik det repareret via den lokale forhandler (ifølge fakturaen
SMPS repkit og 2 højspændingskondensatorer). Jeg håbede at det havde
forlænget levetiden lidt mere end 2 år...

Fjerner repkit'et ikke årsagen til de tilsyneladende kendte "svagheder"
ifbm. PSU?

Er det mon det samme der er galt igen? Problemet opstod mens tv'et var
tændt: Det gik i standby, og kan ikke tændes igen, og lugter temmeligt
usundt af afbrændt elektronik. Den røde standby diode lyser konstant som
sædvanligt, men "pulser" ca. een gang i sekundet.

Mvh. Jesper

Re: Philips 32PW6322 gået - igen!

Kan sagtens være noget i højspændingen der er gået...

/Martin

Re: Philips 32PW6322 gået - igen!
PSU
fakturaen

Lyder mere som en defekt linie transistor eller linie transformator end en
defekt smps.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Den forrige reparation kostede 2300,- hvilket overraskede mig lidt, og jeg
har ikke meget lyst til at aflevere tv'et samme sted denne gang... Er der
nogen der kender et godt og reelt rep sted, de vil anbefale (helst
nordsjælland)?

Er det bare mig, eller virker 2300 (inkl. moms) som lige i overkanten for
ovennævnte?

Re: Philips 32PW6322 gået - igen!
Hej!

Jeg har en idé, gider du maile mig?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Site Timeline