Nyt Sony TV hyler for meget?

Hejsa!

Der har været en tekniker som lakerede spolen til linje-frekvensen (eller
hvordan man nu formulerer det).
Han gav også et par andre spoler lidt lak.

Men lige lidt hjalp det - det hyler simpelt hen for meget.

Mit værelse er lille, og jeg sidder relativt tæt på fjernsynet (derfor jeg
valgte 28" widescreen).

Er der nogen der har erfaring med at "lyddæmpe" et Sony TV? :-)

Evt. andre spoler som skal have lak? Det er som sagt sprit nyt, så jeg er
meget træt af den larm der går lige ind i kraniet.

/Jan-Erik

Re: Nyt Sony TV hyler for meget?

Så må han jo prøve igen, og hvis det ikke fungerer tage TV'et tilbage!

Re: Nyt Sony TV hyler for meget?

Helt klart. Man skal ikke lade sig affeje med en halv løsning eller en
påstand om, at det gør den model mere eller mindre. Så er det bare ikke den
Sony man skal have. Så kan de lære det kan de.

Hans

Site Timeline