nokia 6364 s nicam tv uden rød (igen)

har tidligere spurgt til problemet, men nu er der kommet en udvikling...

Jeg har et nokia 6364 s nicam tv, der pludselig holdt op med at vise den
røde farve. Det resulterede i at billedet fik en kedelig blå-grøn tone. Nu
er der imidlertid sket det, at når jeg tænder tv'et er farverne ok, men
efter 30-60 sek forsvinder den røde farve igen (øv!)

Jeg ved godt jeg tidligere har spurgt til hvad der kunne være galt, men
dengang fik jeg ikke gjort noget ved det, men i lyset af at situationen har
ændret sig  tillader jeg mig at stille spørgsmålet igen...

hvad kan der være galt?

en død lodning? En komponent, der er gået? Noget der holder op med at virke
når det bliver varmt (efter de ca 30-60 sek)?

På forhånd tak

/Simon

Re: nokia 6364 s nicam tv uden rød (igen)
Hey

Jeg vil tro det måske kunne være en londning, men selvfølgelig en
kondensator kan det vel også være

--
Mvh Kasper