NAD 510 cd-afspiller

Min NAD 510 cd-afspiller har et lille problem med at læse en cd når
den er kold.
Der sker det at cd'en spinner op et par gange, hvor den forgæves
prøver at finde 1 track. Jeg kan få den igang ved at trykke på 'next
track' knappen, så den begynder længere inde på cd'en, hvorefter den
afspiller fint. Efter ca. 5 min kan den afspille en cd uden problemer
og uden at jeg skal trykke next. Hvad kan det skyldes?

Re: NAD 510 cd-afspiller
Hvordan kold? - sådan som når du henter en CD ude i bilen og smider den i
afspilleren - så kunne det være dugdannelse på CD'en?

--
/carsten

Re: NAD 510 cd-afspiller
Med kold mener jeg de første 5 min efter den er tændt. Har også prøvet
med forskellige cd'er så det er ikke dugdannelse eller en defekt cd
der er årsagen.

Re: NAD 510 cd-afspiller
Det kan ikke være en kondensator på styringskredsløbet til drevet som fejler?

Site Timeline