*mums* det nye Elfa katalog er kommet :) att... folk der leder efter RTL8019AS chips...

Hejsa,
    Ja, jeg fik det kære Elfa katalog her til morgen, og da jeg så her ved
15 tiden fik en mail om jeg ikke kunne bikse et lille low-cost Lan
interface sammen til en PIC kreds, kom tankerne tilbage til
Packet-Wacker, og RTL8019AS kredsen :)

    Som tidligere frygtede jeg mest at den ikke var til at skaffe denne
kreds uden at den kostede kassen, eller man skulle købe en pakke med
10.000stks.  ;) men efter at ha kigget i det nye Elfa katalog kan jeg nu
med glæde sige at Vare nummer : 73-689-88 er denne kreds, og endnu bedre
er at Elfa.se har åbnet butik på sjælland ;) til dem som gerne vil
se/snakke/pille inden køb :) og for alle os andre, så er de lette nok at
bestille via deres hjemmeside :)

    Nå, men ville bare dele min glæde over at denne kreds nu er til at få
fat i :) og da der har været en del forespørgelser på den tidligere, så
ved folk nu hvor den kan fås :) og husk at software til både PIC og AVR
kan skaffes fra www.EDPT.com og www.ccsinfo.com og så er man straks
kørende.... ellers kan man nok være heldig at man kan få en kopi fra mig
af den del som er gratis... altså TCP/IP C-kode eksemplerne, men ikke
compileren.

    Og en sidste ting :) Microchip har nu deres PIC kredse med USB 2.0
controllere i produktion, og til salg :) så mon ikke der snart er nogen
gode demokits til dem også :) eller nogen gode hobby projekter med dem
:) hvis de køre lige så nemt som den gamle 1.0 model, så skal der ik
meget til før man er oppe at køre :) minder mig om jeg har 1 eller 2 små
test print med de gamle USB pic kredse i overskud snart, hvis der er en
som har en PIC-starter + en UV-sletter, og mangler noget at lege med. de
er naturligvis i sokkel, sååå de kan godt flyttes over til ens eget print.

--
VH
Lars Molnit