MPlab og PICC Lite

Jeg vil lige høre om nogen har en løsning på dette problem:

Downloader MPlab fra Microchip.
Installerer MPLab. som virker fint.
Men sammen med MPLab kommer der en C compiler
der hedder Picc Lite.
Den kan jeg ikke få til at virke.
D. v.s. jeg kan ikke starte den op.
Køres på Win XP
Nogen der kender det og har en løsning?

På forhånd tak
--
MVH.
Finni

Re: MPlab og PICC Lite

Hvis det stadig er som i gamle dage, så skal man ikke starte PIC-C'en, den skal
installeres i MP-LAB.

Har du været omkring denne side: http://microchip.htsoft.com/downloads/mplab.php

Nede midt i teksten står der noget med "Project > Select Language Toolsuite".
Det lyder som det jeg kender, og det virker godt i praksis.

--
  Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
  Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Mange tak Ove.
Det kigger jeg nærmere på i morgen.

--
MVH.
Finni

Re: MPlab og PICC Lite

Nu har jeg gjort som der står på den foreslåede hjemmeside.
Men jeg har slet ikke fået compileren ind i MPLab.
Er der mon noget jeg har overset?
--
MVH.
Finni