menusystem i bitmap

Jeg har igennem tiden set nogle eksemper på nettet på nogle der har lavet et
menusystem via en mikroprocessor, hvor den loader menuen fra et sd kort med
billederne på, og viser dem via en composite video udgang.

Sådan en kunne jeg godt tænke mig at lave.. har set det via en arduino og et
S65 shield. (den har dog en indbygget LCD) jeg kunne godt tænke mig at det
skulle vare arduino igen

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave sådan et, evt. mod et mindre
vederlag, eller henvise til bedre how to guide..

Mvh Brian

Site Timeline