Medion Universal Fjernbetjening.

Hej NG.

Jeg har et Grundig tv og en Medion Universal fjernbetjening Model MD3830.
De har til dato gået meget godt i spind, men så skulle batterierne skiftes
og nu
virker den fjernbetjening bare ikke mere. Jeg plejer bare at kunne søge
automatisk
da jeg selvfølgelig har smidt kodebogen væk, men det kan man åbenbart ikke
mere?
Jeg har trykket og trykket i godt og vel en time på nøjagtig samme måde som
jeg plejer
kun at skulle få minutter efter et batteri skift? Er der nogen der kan
hjælpe med at finde
et sted eller måske selv har nogle koder så jeg kan få det til at virke
igen?

Mvh. Kenneth.

Re: Medion Universal Fjernbetjening.

som

På en lifetech 4688 (som også er en Medion) er Grundigkoderne.

008.017.043.091.101.114.117.135.136

mvh
JBH

Site Timeline