Fjernbetjening/kontrol

Davs.

Jeg står og skal bygge mig en fjernbetjening/kontrol. Den skakl bare kunne håndtere 4 tændsluk funktioner, samt havde en rækkevide på ca 50 meter. Senderen skal kunne bruges selv om der kan forekomme mange forhindringer for direkter Line of Sight.

Håber at der er en der har et simplet diagram.

på forhånd tak for hjælpen. Hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Flindt Russell

Der findes nogen 433Mhz moduler til lige netop det. Ka ikke lige huske den danske leverandør, skal nemlig selv bruge nogen. mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Helmholt elektronik, moduler fra Velleman.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Hej Thias