Marantz PM-50 problemer

Dasv med jer alle.

Jeg ville høre om der var nogen af jer derude, som ved hvor man kan få fat i
en service manual eller nogle diagrammer over en Marantz PM-50.

Min højre kanal er stået af, men efter at jeg har loddet effekt delen af
ligger der stadig og trækker højre side ned mod 0 volt i forhold til venstre
hvor der ligger ca 20 volt. og den virker fint.

Håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd mang tak

med venlig hilsen   Thias Russell

Re: Marantz PM-50 problemer

Prøv Audionord
96721060, direkte nummer til deres reservedels afd.

venstre

Re: Marantz PM-50 problemer
Hej.

Hvis der sidder en "stk"- et eller andet - sort firkantet "dims" med 15 ben
så prøv at skift den. Den er meget ofte årsagen til den type fejl i Marantz.
Du kan evt. køle den ned og se om lyden skulle komme igen. Og så ud med den
hvis det er den.

Mvh. Michael.

venstre

Re: Marantz PM-50 problemer
Davs igen,  jamen jeg takker mange gange og vil da prøve det. Der sidder
nemlig en STK kreds i den.

Igen mange tak for hjælpen.
Med venlig hilsen fra Thias Russell

Re: Marantz PM-50 problemer

Var da så lidt, men den er næsten helt sikker :-)

Mvh. Michael.

Site Timeline