Manual til Tektronix 2230.

Hejsa.

Jeg har lige anskaffet mig et sådan et scope, men der er desværre ikke
nogen manual til. Har du en manual som du kan udlåse, kopiere vil jeg
bliver glad.

Også service manual har interesse.

--
...::Hilsen Erik

Min rigtige e-mail adresse findes på
Re: Manual til Tektronix 2230.

Hvis ikke der er nogen der melder sig, så vil jeg foreslå www.ebay.co.uk ,
det er et godt sted at købe manualer.

    Mvh
        Kimjand

Re: Manual til Tektronix 2230.

Der er manualer på ebay lige nu til under 10 USD.

Det ser i øvrigt ud til at tek2230 er meget i familie med tek2236, jeg
har manualerne til det scop her: http://dion.swamp.dk/tek2236.html det
er dog et analogt scop, så alle de fancy digitale funktioner er
naturligtvis ikke dækket.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Manual til Tektronix 2230.
On Fri, 01 Oct 2004 12:49:24 +0200, Flemming Frandsen

Det er måske ikke helt det rigtige forum, men jeg har ikke prøvet Ebay
før, er det sikkert nok at handle der jeg tænker på, kan man stole på
at folk sende varen, ikke fordi 9 USD er noget voldsomt beløb at
midste. Hvad med porto. 9 USD kan man jo kke få sent meget CD-ROM for
til DK.

--
...::Hilsen Erik

Re: Manual til Tektronix 2230.

Der er løbende manualer på ebay, har selv købt der :-)

Porto kommer oveni det budte beløb.
På en manual jeg købte kom der 7 USD i porto oveni.
Men den kom til gengæld hurtigt.
Auktionen endte om onsdagen og den lå i postkassen om mandagen :-)

Så jeg kan helt klart anbefale ebay.

--
mvh Uffe

Re: Manual til Tektronix 2230.

ebay er lige så meget værd som dem der handler der, så kig på sælgerens
tilbagemeldinger og vurder selv, er det en der sælger meget og har han
udelukkende (næsten)  positive tilbagemeldinger er der en god chance for at
han er reel - hvis det er en 1. gangs sælger må man overveje om man vil være
prøveklud ;-).
Men jeg har aldrig haft negative oplevelser på ebay.
Husk dog det gamle ord: " Hvis det set ud til at være for godt til at være
sandt, så er det det"

/carsten

Re: Manual til Tektronix 2230.

De folk jeg har haft problemer med, har nu haft mange positive points... hvem
vil give negative når med ved man får det samme igen? eBays point-system er
noget sygt... det er måske mere relevant at se på hvor længe sælger har været
registreret, jeg har godt nok ikke haft problemer med ny-registrerede sælgere.
Men ellers er jeg ikke stødt på flere fupmagere på eBay end i den virkelige
verden...

Mvh
        Kimjand

Site Timeline