Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?

Bird SWR meter model 43:
Jeg har to "Propper" til den. Den ene går fra 25-60MHz, den anden går fra
50-125MHz .Der medfølger en Antenne "Dummy" som kan tåle en sender effekt på
50Watt
derudover er der et BNC stik udtag til et oscilloscop.

Jeg har en interesseret køber hvad kan man tage for den?
Allan S. Kristiansen

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?

Går det helt galt, og der ikke kommer nogle besvarelser her, så prøv:
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Good luck

mvh
Ebbe

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?
Hej allan

1000-1500 for instrumentet og 200-300 kr. pr. probe.

Ellers spørg i dk.marked.privat.hamradio der kender
men prisen.

Mvh Max

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?

Du kan sikker finde nogle priser på http://www.brugtgrej.dk /

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hvad er specs på din 50W 50 ohms load ? liniær fra dc til 2THz ? for så kan
du få kassen.
specs er ret væsentlige når det er udstyr man snakker om.

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?

http://www.bird-electronic.com/products/product.aspx?id81%

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?
Han har budt 1000 er det for lidt?
mvh
Allan

Re: Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?
Hej allan

Jeg ved det ikke rigtig, er det med prober syntes jeg det
er for lidt, men igen kommer det jo an på om køberen
kan bruge dem der er. En anden ting er også at jeg har
på fornemmeren at udbudet af de eftertragtede Bird Watt
metre model 43 efterhånden overstiger efterspørgslen,
så, måske er det en OK pris.