Mangler en brænder

Jeg står og mangler en brænder til 27C256 med flere, er der
nogen der har en ide hvilken man skal vælge og evt hvor ?

Evt købes en

/ Qbic

Re: Mangler en brænder
Jeg kan godt brænde for dig... ellers kig på www.willem.org

Anders

Re: Mangler en brænder
Hej,

jeg bor i østJylland, og kan osse brænde.
-ellers kan nok lave en aftale med postevæslet om at sende dem...

Re: Mangler en brænder
Oki, takker

Findes der noget lidt mere prof til USB ?

/ Qbic

Re: Mangler en brænder

muligvis, men mange (mig selv inklusive) går i regning af at programmere dem
in-circuit. Det skyldes for en stor del, at det efterfånden kun er SMD
komponenter, og at man ikke skal til at adskille apparatene for at opdatere
dem.

Bo //

Re: Mangler en brænder

Vel ikke 27C256 ? bør den ikke hedde noget med F hvis det skal være
overkommeligt med InCircuit programmering.

/carsten

Re: Mangler en brænder

-med godt humør og håndgemæng :-)

Re: Mangler en brænder
Bo Bjerre skrev:

-- Præcist ... ;-D

/carsten

Re: Mangler en brænder

http://www.elnec.com/products.php

Skulle være godt - har dog selv en
IceTech Multimaster 48-pin - den er gó....
...men har ikke USB :o( - kun ECP/EPP

Re: Mangler en brænder
Ja lige netop sådan en skal jeg bruge, nu skal jeg heldigvis ikke selv
betale den men kun bruge den...

Køber den i øvrigt hos Conrad.de

/ Qbic