Lysrør til fladskærm

Kan man få disse tynde lysrør der sidder i fladskærme, i løs vægt? Jeg har
fået en 22 tommer Samsung (widescreen) hvor de to øverste rør er knækket. De
sidder helt tæt sammen i en alu-reflektor og lyser ind i kanten af en tyk
akrylplade. De er ca. 49cm lange.

Er der evt. nogen der har noget liggende (Århus)? Evt. en skærm i samme
størrelse med baldret panel? Jeg har lidt løse rør, men de er alle sammen
for korte.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Lysrør til fladskærm

http://kortlink.dk/chsinteractive/7fu5

Hvis noget af dette kan  bruges, kan det købes hos Aswo.dk

mvh
Thorbjørn

Re: Lysrør til fladskærm

Hm, mine er 2.4mm tykke. Det ser ud til at dem de har skal op i 3mm for at
komme op på 49cm, og så kan de nok ikke være der, der er ikke meget plads
til overs. Priserne er også lidt heavy... :-/ Må se om jeg kan finde en
skrotter at stjæle fra.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark