Lyd igennem et relæ - Page 2

Re: Lyd igennem et relæ

Jeg har prøvet det...

Re: Lyd igennem et relæ

Ja, det har jeg forstået og så er det jeg tillader mig at tvivle på om du
kan hører forskel på en gammel transistorradio og et hifi-anlæg ;o)

Re: Lyd igennem et relæ

Det skal du ikke.

Re: Lyd igennem et relæ

Kan det ikke også være ligegyldigt i denne sammenhæng, hvis du kikker i det
oprindelige indlæg så skriver Trikker:
"Skal lige sige at her ikke er tale om det større disco anlæg.. kun alm.
radio stille og roligt baggrundsstøj"
Netop derfor mener jeg ikke der er nogen grund til at skyde fluer med
kernevåben, hvis et simpelt stykke cat 5e kabel kan gøre jobbet
tilfredsstillende til de krav der stilles til netop dette project ( det kan
det i mit tilfælde, og det er nemt og billigt for ham at prøve om det også
er godt nok til ham).
Hvis han ikke er tilfreds med resultatet, så kan han jo altid begynde at
rode med mere komplicerede og kostbare løsninger...
Jeg vil stadig mene det er en nem og billig måde at føre musik rundt så der
spilles den samme baggrundsmusak i alle rum...

Mvh Tonni Madsen

Site Timeline