Loddehjælp søges i det Midt/Vestjyske

Hej.

Jeg har brug for lidt hjælp.. har sidde og knoklet med min billige
tinsuger.. og det viker bare ikke.. spidsen er alt for stor, og så suger den
ikke nok...

Jeg skal have skiftet et stik på et bundkort til en autoradio.. stikket er
16 polet 2 rækker med 8 lodninger i hver række og med ca 2-3mm mellem dem
(gennemplateret), det gamle stik skal loddes af og donor stikket skal lodes
af et andet bundkort.. ganske simpel opgave hvis man har det rette udstyr..
mikroskop er ikke engang nødvendigt..

Derfor søger jeg der kan hjælpe mig med lige at få de stik byttet rundt og
gerne lokaliseret i det midt/vestjyske, jeg honorere gerne opgaven. (og så
er min spids på loddekolpen hellerikk god længere) skal hvist have sparet
sammen til nyt udstyr..

Og ingen bad feelings fra min side hvis noget går galt..

Mvh Brian

Re: Loddehjælp søges i det Midt/Vestjyske
den

Hejsa.

Jeg vil da gerne hjælpe, er lokaliseret i Lemming (8632).

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Jeg sender dig lige en mail senere

//Brian

Re: Loddehjælp søges i det Midt/Vestj yske
Hejsa

Jeg kan også godt tilbyde min hjælp

bor i 7600 Struer, hvis det er tættere på dig

Mvh Peter