Lime slange på SMD sensor?

Har købt et par sensorer, men sov i timen da jeg valgte package. Dumt.

Nu står jeg med en lillebitte tryksensor(MPXH6300A) med et hus i
thermoplast(PPS) med en meget kort studs på, som jeg skal have en slange
gjort fast på. Eneste option er lim. Mekansik fastgørelse ser nær umulig ud.

Nogen der kender en lim der kan sikre en blød silikoneslange til et
thermoplast SMD hus??

Overvejer feks en locktite sekundlim, men de bliver vel "sprøde" med tiden.

Der kommer op til 3bars overtryk på kalorius.

Mvh
Henrik

Re: Lime slange på SMD sensor?

Hvad med at stoppe hele kredsen ind i slangen, og så binde en
knude for enden? Så skal du bare lige have et par ledninger ud,
men det er vel ikke nær så umuligt.

Hmm, hvad har du i slangen? Vand ville være ehrm "uheldigt".

/Morten %-)

Re: Lime slange på SMD sensor?

Well......har kigget lidt på at lave et helt hus til sensoren, men det andet
var jo nemmere. Så skulle jeg bare route en silikoneslange til en
slangegennemføring, så var det det.

Der er luft i slangen.

Mvh
Henrik

Re: Lime slange på SMD sensor?

Er silicone ikke temmeligt ynkeligt at lime på?

hvad med at dreje studs i platic med "skive" i den
en ende og så lime den på toppen af sensoren?

-Lasse

Re: Lime slange på SMD sensor?
ud.

Den er da hele 5mm lang.
Lav en conus der passer uden på slangen, din conus laves så der er rigeligt
matriale til siderne så den kan holdes på plads af et par skruer.

Kontakt lim sammen med en konus eller du kan omvilke slangen med en tynd
ståltråd som spændebånd.

--
Hilsen
   Peter N Petersen