Lidt ekstra, efter tråden om "transient beskyttelse"

Hejsa,

    Ja, man blir lidt nysgerig hver gang der er en god diskution om
emnet... og kommer så til at tænke på :

    Hvordan beskytter jeg mit RS232 stik for støj ? så det ikke står og
flagre ;) her tænker jeg på om hvad man gør ud over en RS232 driver
kreds, om der også skal noget RC led osv. på ind og udgangs signalerne ?
osv. Her tænkes der når der ikke er kabel monteret, samt Hotplug(mener
ikke RS232 er tiltænkt det, men man gør det jo alligevel).

--
VH
Lars Molnit

r og20%

Hej Moller

Optisk eller galvanisk transformer isolation:

Model IHV24XT: 3.0KV Opto/Xformer Isolated (TP ethernet kort har altid20%
anvendt transformatorkobling i begge ender):
http://www.rs485.com/pihv24xt.html

Kig ogsE5% pE5% (bladr ned til RSxxx):
http://www.discovercircuits.com/C/comp-interf4.htm

Side 2:
RS232C Circuit has Galvanic Isolation:
http://www.edn.com/contents/images/20499di.pdf

RS-232C interface meets telecomminications safety specs:
http://www.edn.com/archives/1995/092895/20di2.htm

mvh/Glenn

Re: Lidt ekstra, efter tråden om "transient beskyttelse"
Hej

Jeg vil foreslå 10 Ohm i serie og
en AVX TransGuard VC080512A250

Mvh JG