L296 mosfet

Hvordan sætter jeg en Mosfet af f.eks BUZ10 over L296 så der kan trækkes
merere strøm?
Har du en lille tegning/diagram vil jeg blive meget glad ;-)

Monie Jacobsen
Re: L296 mosfet

Her kan du læse hvad der er værd og vide

http://www.st.com/stonline/books/pdf/docs/9813.pdf

Christian Treldal

Re: L296 mosfet
Bøh,

Monie Jacobsen <mjs at nypost dot dk> skrev i artiklen

Google burde være din ven, men ellers vil jeg sige Drop det!  L296 er ikke
umiddelbart beregnet til at blive boostet bl.a. fordi der er en
strømbegrænser i den. Beklager.

Har du prøvet at lege med styringen fra en PC-strømforsyning i stedet. Der
er meget større chance for at finde noget du kan bruge på Nettet. Søg evt
efter TL494 eller LM3524

/Lars

Re: L296 mosfet
Hej Lars