L296 mosfet

Hvordan sætter jeg en Mosfet af f.eks BUZ10 over L296 så der kan trækkes merere strøm? Har du en lille tegning/diagram vil jeg blive meget glad ;-)

--
Med venlig hilsen
Monie Jacobsen

Den Wed, 08 Jun 2005 09:00:59 +0200. skrev Monie Jacobsen:

Her kan du læse hvad der er værd og vide

Med venlig hilsen

Christian Treldal
Reply to
Christian Treldal

Bøh,

Monie Jacobsen skrev i artiklen ...

Google burde være din ven, men ellers vil jeg sige Drop det! L296 er ikke umiddelbart beregnet til at blive boostet bl.a. fordi der er en strømbegrænser i den. Beklager.

Har du prøvet at lege med styringen fra en PC-strømforsyning i stedet. Der er meget større chance for at finde noget du kan bruge på Nettet. Søg evt efter TL494 eller LM3524

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Hej Lars

Vil prøve at kigge efter LM3524 Tak sakl du havde.

Mvh Monie

"Lars Peter Larsen" skrev i en meddelelse news:01c56c6e$8fce6e00$1302a8c0@lars...

Reply to
Monie Jacobsen