Kondensatorer, købes hvor

Kære gruppe,

Skal bruge 2-8 stk. 50V 6800uF, Hi Ripple kondensatorer, hvor køber jeg
dem billigst?

Det samme med lidt kølepasta.

Mvh Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor
Hej Sophus

Prøv http://www.pc-elektronik.dk/shop /

Max

Re: Kondensatorer, købes hvor
Max kom med denne ide:

Kan godt nok ikke lige finde en med 50V og Hi Ripple hos dem.

Andre forslag?

Mvh Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor
Hej Sophus

Hvad skal du bruge dem til ?

Hvad hustype ?

Hvad temperatur ?

Max

Re: Kondensatorer, købes hvor
Max tastede følgende:

De skal bruges til en forstærker.
Der står ikke noget om temperatur, men RX34 i toppen, og 25/085/21 ned
af siden, og 1430 nedenunder førnævnte.

Jeg ved ikke hvad du mener med hustype.

De er i øvrigt ca. 35 mm høje, og 29 mm i diameter.

Mvh. Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor
Hej Sophus

Ok.

Ja det fortæller jo ikke meget, ingen firmanavn eller andet ?

Om den har ben i begge ender eller 2 ben i den ene ende.

Det lugter ikke meget af kvalitetskondensatore, de er
for små.

Jeg kan kun finde en model der svare til dine krav, men
de fylder 25 x 50 mm.

Varenummeret er 339-7032

Og så skal de skaffes fra RS-Components (handler ikke
med private) og koster omkring 80 kr. stykket.

Hvad forstærker drejer det sig om ?

Max

Re: Kondensatorer, købes hvor
Max udtrykte præcist:

De hedder Nover LS, order code 054306

Der er 2 ben i den ene ende.

Størrelsen kan desværre ikke afviges for meget, kun nogle få mm mere
end de angivne mål.

Forstærkeren der sidder i en TSM Live Pro 115 A aktiv højttaler.

Mvh Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor
Hej Sophus

Ok, ja det havde jo været nemmere om du havde fortalt hele
historien i dit første indlæg, husk at jo bedre man formulere
et spørgsmål, jo bedre svar får man.

Den kondensator du mangler beskrives her

http://us.100y.com.tw/ChanPin.asp?MNo69%470

Men jeg kan ikke finde en forhandler der sælger dem i løssalg.

Derimod har Digi-key en der faktisk ser ud til at være OK.

http://www.digikey.com/

Varenummer 338-1650-ND

Du skal måske handle via

http://www.digikey.dk /

Re: Kondensatorer, købes hvor
Max forklarede den 08-06-2011:
Hej Max,

Tak for hjælpen, jeg prøver at bestille vis dine link.

Jeg var slet ikke opmærksom på variteten der var mulighed for.

Mvh Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor
Hej Sophus

Ja, der er mange ting at tage hensyn til, held
og lykke med udskiftningen.

Re: Kondensatorer, købes hvor

Er Hi Ripple det samme som Low ESR?

--
Uffe Bærentsen

Re: Kondensatorer, købes hvor
Uffe Bærentsen frembragte:

Jeg tror det ikke, men ved det ikke med sikkerhed.

Mvh Sophus

Re: Kondensatorer, købes hvor

Alle Low ESR 3D% HiRippel 3D% 105 grader ifF8%lge Panasonic

Bennt

Site Timeline