kode brydnings software

Hej alle

Jeg er nogle gange, i min fritid spejder leder, og ligge fortiden har
vi om koder og morse og sE5%dan noget, jeg kunne god tE6%nke mig et gratis
program, til at bryde lette- middel svE6%re koder, altsE5% man skriver
koden og den skriver hvad den rigtige tekts er, man skal ikke kenne
nF8%glen (hvilken type kode det er ) fx. skriver men "20 9 4" skal den
skrive "tid" da dette er en cE6%ser kode a3D%1 b3D%2 osv. hE5%ber i kan hj=
E6%lpe
mig.

Patrick

Re: kode brydnings software
Nu du alligevel spørger i flere grupper, så skulle du måske også finde
frem til   dk.fritid.spejder

Christen

Re: kode brydnings software

Hej alle

Jeg er nogle gange, i min fritid spejder leder, og ligge fortiden har
vi om koder og morse og sådan noget, jeg kunne god tænke mig et gratis
program, til at bryde lette- middel svære koder, altså man skriver
koden og den skriver hvad den rigtige tekts er, man skal ikke kenne
nøglen (hvilken type kode det er ) fx. skriver men "20 9 4" skal den
skrive "tid" da dette er en cæser kode a=1 b=2 osv. håber i kan hjælpe
mig.

Patrick

Hvad har det lige med elektronik at gøre ?

JJ

Site Timeline